02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل ایبیس ساتورن بانکوک | ibis sathorn bangkok Hotel بانکوک

ibis sathorn bangkok Hotel بانکوک

بانکوک
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Soi Ngam Duphli Rama IV, Sathorn, 10120 Bangkok, Thailand
تعداد اتاق: 213
توضیحات:

هتل 3 ستاره ایبیس بانکوک

یکی از هتل های 3 ستاره شهر بانکوک، هتل 3 ستاره ایبیس بانکوک می باشد. این هتل در مرکز منطقه تجاری شهر بانکوک واقع شده است. به همین دلیل این هتل برای کسانی که عاشق خرید هستند بسیار مورد توجه قرار می گیرد. در نتیجه موقعیت مکانی این هتل ایده آل برای گردشگران تور بانکوک است.امکاناتی که هتل برای گردشگران ارائه می دهد در سطح خوبی است و رضایت مسافران را به خود جلب کرده است. این هتل به دلیل موقعیت عالی آن بسیار مورد استقبال تور بانکوک قرار گرفته است. برای گذراندن اوقات خوش در شهر زیبای بانکوک می توانید در این هتل 3 ستاره اقامت داشته باشید.

موقعیت مکانی هتل 3 ستاره ایبیس بانکوک

هتل 3 ستاره ایبیس بانکوک در قلب منطقه مرکزی شهر بانکوک واقع شده است به همین جهت موقعیت مکانی این هتل 3 ستاره عالی به نظر می رسد. این هتل در فاصله 1.9 کیلومتری پارک معروف لومفینی بانکوک واقع شده است. همچنین از محله و بازار پات پونگ بانکوک تا هتل ایبیس نیز فقط 2.5 کیلومتر می باشد.این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو اسکای ترین و ایستگاه سترون واقع شده است. همچنین از هتل تا جاذبه توریستی بانکوک همچون رودخانه چائو فرایا فاصله زیادی نیست. بنابراین به راحتی می توان به این نقاط سفر کرد. فاصله این هتل به بیمارستان چولانگ کورن فقط 26 دقیقه پیاده روی است.فاصله بازار شبانه با هتل فقط 30 دقیقه پیاده روی است. معبد ایروان نیز 42 دقیقه پیاده روی می باشد. همچنین بسیاری از مراکز خرید و توریستی و مهم دیگر در فاصله نزدیکی به این هتل 3 ستاره دارند.

امکانات و خدمات رفاهی هتل 3 ستاره ایبیس بانکوک

اتاق های هتل 3 ستاره ایبیس بانکوک دارای امکانات رفاهی فوق العاده ای هستند. تمام 213 اتاق این هتل مجهز به لوازم بهداشتی، مبلمان، صندوق امانت، خدمات سرویس خانه داری و نظافت می باشند. پذیرش در این هتل به صورت 24 ساعته می باشد. صبحانه در دسترس بوده و این هتل دارای رستورانی است که غذا های محلی بانکوک را برای مهمانان سرو می کند.کافی نت، خشکشویی، سرویس رفت و آمد رایگان، اسموکینگ روم، سیستم تهویه مطبوع در اتاق ها و سرویس های لاندری و خدمات تور از دیگر امکانات رفاهی این هتل محسوب می شوند.

قیمت رزرو و اقامت در هتل 3 ستاره ایبیس بانکوک

قیمت رزرو و اقامت در هتل 3 ستاره ایبیس بانکوک با صرفه تر از هزینه اقامت در هتل های 4 ستاره می باشد. امکانات ارائه شده در این هتل بسیار خوب و در سطح بالایی می باشند. برای رزرو آنلاین هر یک از اتاق های هتل ایبیس، می توان به وب سایت آژانس های مسافرتی و تور لحظه آخری بانکوک مراجعه کرد. ما به شما پیشنهاد میکنم حتما از کاخ بزرگ بانکوک و معبد آرون بانکوک دیدن کنید.

  
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ