02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل حیات پلاس ارمنستان | hyatt place armenia Hotel ارمنستان

hyatt place armenia Hotel ارمنستان

ارمنستان
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس
سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 26, 1 Vazgen Sargsyan St, Yerevan 0010, Armenia
تعداد اتاق: 95
توضیحات:

هتل 4 ستاره هتل حیات پالاس ارمنستان

پایتخت ارمنستان سال‌هاست یکی از مقاصد گردشگری محبوب در منطقه قفقاز به‌شمار می‌رود. این شهر با بناها و آثار تاریخی متعدد در کنار کافه‌ها و رستوران‌های زیبا به سبک اروپای قدیم، مکانی رویایی برای یک سفر فراموش نشدنی است. بسیاری از هم‌وطنان ما نیز برای سفرهای خارج از کشور خود، ارمنستان و شهر ایروان را انتخاب می‌کنند. ایروان مانند سایر شهرهای توریستی دنیا، دارای اقاتگاه‌های متعدد با رتبه‌بندی‌های مختلف است. هتل 4 ستاره حیات پالاس ارمنستان یکی از بهترین مجموعه‌های اقامتی این شهر به‌شمار می‌رود. این مجموعه یکی از اعضای خانواده هتل‌های حیات است که در جهان دنیا به حرفه‌ای بودن در هتل‌داری شهرت دارند.حیات پالاس ۴ ستاره در مرکز شهر ایروان و در نزدیکی میدان مشهور جمهوری قرار گرفته و فاصله آن تا ایستگاه مترو تنها ۱۵ دقیقه با پیاده‌روی است. ساختمان مدرن و زیبای هتل در سال ۲۰۱۳ ساخته شده و دکوراسیونی شیک و مینیمال دارد. بیایید کمی بیشتر با این مجموعه که گزینه‌ای ایده‌آل برای تور زمینی ارمنستان به‌شمار می‌رود، آشنا شویم.

امکانات 4 ستاره هتل حیات پالاس ارمنستان

یکی از نکات قابل‌توجه در این مجموعه سرو ۲۴‌ساعته غذا و نوشیدنی است. رستوران هتل انواع غذاهای بین‌المللی و ارمنی را با بهترین کیفیت برای مهمانان سرو می‌کند. اسنک‌بار هتل به‌نام گرابنلو، سالن بار و کافه قنادی هتل 4 ستاره حیات پالاس ارمنستان نیز با سرو انواع تنقلات، نوشیدنی‌ها و شیرینی‌ها به مهمانان سرویس‌دهی می‌کنند. بوفه صبحانه نیز روزانه به‌صورت رایگان سرو می‌شود.یک سالن بدن‌سازی مجهز به دستگاه‌های پیشرفته و اتاق و خدمات ماساژ، امکانات سلامتی این مجموعه هستند. اینترنت رایگان در تمامی فضاهای عمومی خصوصی هتل در دسترس مهمانان قرار دارد. امکان ورود و اقامت حیوانات خانگی شما نیز با پرداخت هزینه، فراهم است.خدمات تبدیل ارز (صرافی)، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات در لابی، تاکسی سرویس، انبار چمدان، اتاق و امکانات جلسه، فضای سبز، امکانات مخصوص افراد ناتوان و کم‌توان جسمی و…، سایر خدمات رفاهی این مجموعه اقامتی در پایتخت ارمنستان‌اند.

اتاق‌های هتل 4 ستاره حیات پالاس ارمنستان

هتل 4 ستاره حیات پالاس ارمنستان در مجموع ۹۵ واحد اقامتی دارد. اتاق‌های هتل مانند سایر بخش‌های ساختمان، طراحی و دکوراسیون مدرن، ساده و در عین حال زیبا دارند. مبلمان و تخت‌خواب موجود در اتاق‌های نرم و راحت‌اند و همه واحدها روزانه نظافت می‌شوند. خدمات اتاق یا روم سرویس به‌صورت ۲۴‌ساعته در دسترس است و اینترنت رایگان در تمامی واحدها در اختیار مهمانان قرار دارد. چشم‌انداز اتاق‌های هتل حیات پالاس، منظره پر‌جنب‌وجوش شهر ایروان است.تهویه هوای مطبوع، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، یخچال با مینی‌بار شارژ شده، حمام اختصاصی با دوش و وان مجزا، تجهیزات تهیه چای و قهوه و…، سایر امکانات و خدمات اتاق‌های این هتل ۴ ستاره‌اند.

فاصله هتل 4 ستاره حیات پالاس با جاذبه‌های گردشگری ارمنستان

میدان جمهوری ایروان (هراپاراک): ۰/۳ کیلومتر
فواره‌های رقصان: ۰/۳ کیلومتر
گالری ملی هنر ارمنستان: ۰/۳ کیلومتر
موزه تاریخ ارمنستان: ۰/۴ کیلومتر
موزه اووانس تومانیان: ۱/۳ کیلومتر
آبشار ایروان: ۱/۷ کیلومتر
موزه نسل کشی ارامنه: ۲/۳ کیلومتر
باغ وحش ایروان: ۳/۷ کیلومتر
قلعه اربونی: ۴/۵ کیلومتر
کلیسای جامع اچمیادزین: ۱۸/۹ کیلومتر

فاصله هتل 4 ستاره حیات پالاس با فرودگاه

فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس: ۱۰ کیلومتر
فرودگاه ایگدیر: ۵۸ کیلومتر

سایر امکانات هتل 4 ستاره حیات پالاس ارمنستان

اینترنت در لابی
اینترنت در اتاق
سرویس فرنگی
رستوران
استقبال و بدرقه
پارکینگ در هتل
صندوق امانات
مناسب معلولین
سشوار
سالن بدن‌سازی
تلویزیون
مینی‌بار
اتو
اینترنت با سرعت بالا
کافی‌نت
روم سرویس ۲۴ساعته
تاکسی سرویس
فضای سبز
خدمات خشکشویی (لاندری)
دستگاه ATM
ماساژ
سالن همایش
مجموعه ورزشی
صندوق امانات در لابی
اتاق چمدان

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ