02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل ایبیس پاتایا | ibis Hotel پاتایا

ibis Hotel پاتایا

پاتایا
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
استخر سرباز استخر ویژه کودکان
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 463/79 Moo 9 Pattaya Second Road Nhongprue, Banglamung, Pattaya 20150 Thailand
تعداد اتاق: 254
توضیحات:

هتل 3 ستاره ایبیس پاتایا

یکی دیگر از هتل های معروف پاتایا هتل 3 ستاره ایبیس پاتایا می باشد. این هتل در مرکز و قلب پاتایا واقع شده است که به عنوان مقصد بسیاری از تور لحظه آخری پاتایا و تور پاتایا معرفی شده است. هتل ایبیس دارای امکانات رفاهی خوب و موقعیت عالی است که این مزیت آن را به نسبت سایر هتل های اقامتی متمایز ساخته است. به همین خاطر است که همیشه مورد توجه بسیاری از گردشگرانی است که به پاتایا سفر می کنند. این هتل در امتداد ساحل پاتایا قرار دارد. از این رو مسافران آن برای رفتن به ساحل زیبای پاتایا نیازی به استفاده از اتومبیل ندارند.

موقعیت مکانی هتل 3 ستاره ایبیس پاتایا

هتل 3 ستاره ایبیس پاتایا در امتداد خط ساحلی پاتایا واقع شده است که تنها با چند دقیقه پیاده روی به ساحل زیبا می رسید. همچنین دارای موقعیت مکانی خوبی است که برای گردشگران دارای اهمیت است. فاصله هتل تا موزه و گالری هنر در بهشت پاتایا فقط 0.3 کیلومتر است.همچنین فاصله هتل 3 ستاره ایبیس پاتایا تا خیابان واکینگ استریت تنها 3.2 کیلومتر است. به همین جهت می توان موقعیت این هتل را عالی در نظر گرفت. بازار شناور پاتایا یکی از مراکز مهم گردشگری است که در فاصله 9 کیلومتری این هتل قرار دارد.نمایش تیفانی و ترمینال 21 پاتایا تا هتل ایبیس فقط 2 و 3 دقیقه راه است. همچنین برای رسیدن به کافه هارد راک فقط 9 دقیقه پیاده روی زمان لازم می باشد. فاصله هتل تا جاده ساحلی پاتایا 13 دقیقه است. مهم تر آنکه این هتل فاصله نزدیکی با بیمارستان پاتایا بانکوک دارد. از این رو موقعیت هتل می تواند برای هر گردشگری ایده آل باشد.

امکانات و خدمات رفاهی هتل 3 ستاره ایبیس پاتایا

هتل 3 ستاره ایبیس پاتایا دارای 254 اتاق و سوئیت می باشد که دارای امکانات رفاهی خوبی هستند. از امکانات اتاق ها و سوئیت های هتل می توان به

سیستم تهویه مطبوع
مبلمان
تخت خواب
یخچال
تلویزیون
چای و قهوه ساز
لوازم آرایشی و بهداشتی
حمام خصوصی و کتری برقی اشاره کرد.
از دیگر امکانات هتل می توان به رستوران و بار آن اشاره کرد. غذا های تایلندی و در این رستوران برای مهمانان سرو خواهد شد. همچنین انواع نوشیدنی و کوکتل نیز در بار برای سرو موجود می باشند. استخر روباز، استخر کودکان، صبحانه رایگان، کافی نت، سرویس لاندری، مرکز کنفرانس های تجاری، اجاره اتومبیل، وای فای رایگان، پذیرش 24 ساعته و پارکینگ از دیگر امکانات این هتل می باشند.

قیمت رزرو و اقامت هتل 3 ستاره ایبیس پاتایا

قیمت رزرو آنلاین و اقامت در هتل 3 ستاره ایبیس پاتایا بر اساس تعرفه و فاکتور های هتل های 3 ستاره تعیین می شود. برای اطلاع از هزینه های اقامت در این هتل می توان به وب سایت آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه کرد. و یا با تور ترکیبی پاتایا بانکوک در این هتل اقامت داشته باشید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ