02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

بهترین تور ترکیبی ترکیه

03 اردیبهشت ، 1403
راز آســمان پایتخت

تور ترکیبی استانبول آنتالیا فرصتی استثنایی

انتخاب کشور و شهری که به آن سفر می‌کنید در کیفیت سفرتان تاثیر دارد. تصور کنید عاشق دریا هستید و دوست دارید در کنار ساحل‌های زیبا قدم بزنید و از طلوع و غروب آفتاب لذت ببرید. قطعاً بسیاری از افراد بر این باورند که در زمان سفر باید بهترین منطقه برای سفر را انتخاب کنند تا در تعطیلاتشان بتوانند از زمان ایجاد شده لذت ببرند. بر همه ما واضح و مبرهن است که تور ترکیبی استانبول انتالیا یکی از تورهای ویژه برای ایرانیان است که می‌توانند در این سفر هم از ساحل زیبا استفاده کنند، هم غذاهای خوشمزه نوش جان کنند و هم از طبیعت بکر ترکیه و آنتالیا با عزیزانشان لذت ببرند. قطعاً برای رزرو بهترین تور ترکیبی ترکیه باید موارد و اطلاعات بسیار زیادی را درک کنید. ما در این سفر در کنار شما هستیم و اطلاعات لازم را در این متن به شما انتقال خواهیم داد.

اگر قصد سفر و یا رزرو تور ترکیبی استانبول انتالیا را در فروردین ماه یا در ماه‌های دیگر دارید، باید به شما عنوان کنیم که این مورد یک فرصت استثنایی است. شما در تعطیلات بزرگ خود چه در تابستان باشد و چه در بهار می‌توانید برای سفر به این کشور و دو منطقه از این کشور مراجعه کنید. کشور ترکیه به دو قسمت آسیایی و اروپایی طبقه‌بندی می‌شود. آنتالیا در قسمت اروپایی و استانبول در قسمت آسیایی دیده می‌شود. به همین منظور شما باید از قسمت آسیایی خارج شوید و به قسمت اروپایی مراجعه کنید. به عبارت دیگر هم به قسمت آسیایی سفر کرده‌اید و هم در قسمت اروپایی به تفریحات خود پرداخته‌اید. 

هتل‌های جذاب آنتالیا، سواحل بی مثال و بی مانند آن و همچنین مناطق دیدنی استانبول از هر دو سو، شما را برای رزرو تور ترکیبی استانبول آنتالیا وسوسه می‌کنند. شما در یک سفر و در یک بازه زمانی می‌توانید در دو منطقه متفاوت باشید و از مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری متنوع لذت ببرید.

istanbulantalya

تور ترکیبی استانبول انتالیا توری مقرون به صرفه

قیمت تور ترکیبی استانبول انتالیا نسبت به تور استانبول به صورت مجزا یا یا تور آنتالیا به صورت مجزا مقرون به صرفه‌تر است. تصور کنید قصد دارید یک ماه برای سفر به آنتالیا اقدام کنید و ماه دیگر برای سفر به ترکیه یا استانبول اقدام نمایید. در چنین حالتی باید دو بار هزینه رفت و برگشت با بلیط هواپیما را پرداخت کنید. دریافت هتل‌های مجزا و موارد مختلف دیگر سبب شده¬اند تا قیمت تور ترکیبی استانبول انتالیا مناسب تر باشد. به دلیل آنکه فقط یک بار قصد رفتن با هواپیما و یک بار برگشت را دارید، این سفر ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر میباشد. 
از طرفی شرکت‌ها و آژانس‌های مسافرتی به دلیل آنکه شما با یک تیر دو نشان می‌زنید، هزینه و قیمت مقرون به صرفه‌ تری را برای رزرو تور استانبول و تور آنتالیا با یکدیگر برای شما در نظر می‌گیرند. نه تنها شما در قیمت و هزینه صرفه‌جویی کرده‌اید بلکه در زمانتان نیز برای سفر صرفه‌جویی نموده‌اید. به همین منظور بهتر است برای رزرو تور ترکیبی استانبول انتالیا، تعطیلات نوروز یا تعطیلات تابستان را در نظر داشته باشید و سپس برای رزرو تور اقدام کنید.

istanbul

سفر به آنتالیا با ویزا یا بی ویزا

همانطور که می‌دانید تور ترکیبی استانبول انتالیا به دو شهر زیبای ترکیه منتهی می‌شود. آنتالیا در قسمت اروپایی ترکیه قرار دارد و استانبول در قسمت آسیایی آن. به همین منظور افرادی که از ایران خارج می‌شوند تا به مقصد استانبول برسند به دلیل آنکه ترکیه کشور همسایه ماست، برای ورود به آن کشور نیازی به ویزا ندارند. سوالی که برای همه مسافرین پیش می‌آید آن است که آیا سفر به آنتالیا نیز بدون دریافت ویزا امکان‌پذیر است؟ 
اگر شما به مدت ۹۰ روز قصد سفر به آنتالیا را داشته باشید، می‌توانید به سادگی بدون دریافت ویزا به این شهر جذاب و دیدنی سفر کنید. اگر قصد دارید بیشتر از ۹۰ روز در استانبول حضور داشته باشید باید برای دریافت ویزا اقدام کنید. همچنین اگر قصد دارید برای بیزینس، بارها و بارها به کشور ترکیه سفر کنید و به کشورتان بازگردید باید برای دریافت ویزایی به نام ویزای ترانزیت اقدام نمایید. در چنین حالتی شما می‌توانید با در دست داشتن مدارک لازم برای دریافت ویزا اقدام کنید.

antalyaaa

مدت زمان تور را افزایش دهید

اگر قصد رزرو تور ترکیبی استانبول انتالیا را دارید باید به این نکته توجه کنید که مدت زمان لازم برای سفر به این دو شهر زیبا در ترکیه باید بسیار زیاد باشد. به عبارت دیگر ترکیه دارای مناطق گردشگری و دیدنی بسیار زیادی است. شما باید مدت زمان طولانی را در این شهر زیبا بگذرانید تا بتوانید مناطق مختلف دیدنی آن را ببینید، خرید کنید. همچنین خیابان‌ها، کوچه و پس کوچه‌های استانبول را بگردید و از غذاهای خوشمزه و محلی استانبول لذت ببرید. در کنار آن زمانی که به آنتالیا می‌رسید باید بتوانید ساحل‌های زیبا را ببینید، از شنا کردن در آب‌ها و ساحل‌ها لذت ببرید و همچنین در هتل‌های متنوع از خدمات مختلف رفاهی و تفریحی استفاده کنید.

شما همچنین می‌توانید در آنتالیا برای خرید موارد مختلف از طریق پاساژ و مراکز خرید معتبر اقدام نمایید. به همین دلیل در زمان رزرو تور ترکیبی استانبول انتالیا زمان لازم برای سفر خود را افزایش دهید. باید توری را انتخاب کنید که مدت زمان بیشتری در آن می‌توانید به گشت و گذار در این دو شهر بپردازید.

istanbul

قیمت تور استانبول و تور آنتالیا

اگر بخواهید برای رزرو تور ترکیبی استانبول انتالیا اقدام کنید، قطعاً هزینه‌های سفر برای شما مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. این موضوع باز هم به دلیل رزرو بلیط هواپیما تنها برای یک بار و برای یک سفر به کشور ترکیه مشاهده می‌شود. از طرفی شما به دلیل آنکه یک بار برای رزرو تور اقدام می‌کنید ولی به دو شهر زیبا سفر می‌کنید، آژانس‌های مسافرتی تخفیف های متنوعی را برای تور در نظر دارند. هرچه هزینه کلی تور مد نظر بیشتر باشد درصد تخفیفی که آژانس مسافرتی به شما میدهد نیز بیشتر خواهد شد. به همین دلیل شما می‌توانید برای رزرو تور ترکیبی استانبول انتالیا ابتدا سایت‌های متنوع را بررسی کنید. پس از مقایسه خدمات ارائه شده در تورها و همچنین قیمت آنها برای رزرو از طریق بهترین سایت مد نظر اقدام نمایید.

antallllllya

مزایای رزرو تور ترکیبی استانبول انتالیا از طریق آژانس راز آسمان پایتخت

از میان آژانسهایی که دارای تور ترکیبی استانبول آنتالیا هستند، آژانس راز آسمان پایتخت یکی از مجموعه‌های مسافرتی برتر است که دارای مزایای متنوع می‌باشد. از مهمترین مزایا می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

ارائه خدمات متنوع تفریحی و گردشی از طریق این آژانس مسافرتی

ارائه کلیه تورها و کلیه خدمات با کیفیت بالا و مقرون به صرفه

ارائه خدمات با قیمتی عالی و پایین‌تر نسبت به مجموعه‌ها و آژانس‌های مسافرتی دیگر

داشتن خدمات‌های متنوع مانند حضور تو لیدرهای فارسی زبان و ارائه بیمه مسافرتی

istanbul

قطعاً زمانی که برای رزرو تور ترکیبی استانبول انتالیا اقدام می‌کنید، مزایای آژانس‌های مسافرتی از دید شما بسیار مهم خواهند بود. آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت بر آن بوده است تا با کیفیت بالای ارائه شده خدمات نیاز مشتریان را برطرف نماید. در نتیجه شما نیز می‌توانید برای رزرو تور ترکیب استانبول انتالیا و یا رزرو تور استانبول و موارد مختلف دیگر از طریق این آژانس مسافرتی برتر اقدام نمایید. کافی است با مشاورین ما در این زمینه در ارتباط باشید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ