02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

ارزان ترین مراکز خرید کیش

30 مرداد ، 1403
راز آسمان پایتخت

ارزان ترین مراکز خرید کیش کجاست

با اینکه تصور مسافران از تور کیش سفری پرهزینه است؛ با این حال می‌توان گفت در این جزیره رویایی مراکز خرید زیادی وجود دارند که با قیمت‌های بسیار ارزان‌تری اجناس خود را ارائه می‌دهند و البته کیفیت قابل توجهی هم دارند. این مراکز خرید در برخی موارد حتی ممکن است برخی از برندهای معروف را هم در خود داشته باشند؛ از جمله امکانات رفاهی که در اکثر این بازارها و مراکز خرید می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت، پارکینگ، رستوران و کافی‌شاپ، سرویس بهداشتی و مجموعه‌های بازی کودکان را می‌توان نام برد.

در ادامه ارزان ترین مراکز خرید کیش که نباید از دست داد را معرفی کرده و هر یک را به طور جداگانه بررسی کرده‌ایم. بسیاری از این مجموعه‌ها فاصله اندکی با یکدیگر دارند و می‌توان در بازدیدی یک روزه، از آنان خرید کرد.

0

مرکز خرید ارزان قیمت، پردیس 1 در کیش

مرکز خرید پردیس یک، یکی از گزینه‌های ارزان قیمت و مناسب برای خرید در کیش به حساب می‌آید که جزو بازارهای محلی این جزیره به حساب می‌آید. برای خرید کیف، کفش و لباس‌های مختلف می‌توان سراغ این مرکز خرید رفت. در این بازار امکان صرف غذا و استراحت در کافه‌ها و رستوران‌ها فراهم شده و علاوه بر آن برای علاقه‌مندان در این مجموعه، چای‌خانه نیز وجود دارد.
در این بازار قدیمی برخی از برندهای معروف مانند ریباک، اسکچرز و آدیداس را هم در خود جای داده است. این مرکز در خیابان فردوسی واقع شده است.

1

بازار شهر چین را در کیش از دست ندهید

بازار شهر چین با دو شعبه متفاوت در کیش، به بازار چینی‌ها مشهور است. در کیش می‌توان سراغ این بازار رفت و در آن اجناس چینی مختلف را خریداری کرد. علاوه بر پوشاک، در این مجموعه انواع اسباب بازی و وسایل خانه نیز به فروش می‌رسند. البته باید به این مسئله توجه داشت که قیمت این محصولات پایین و کیفیت آن‌ها نیز بالطبع کمتر است. 
این بازار دارای پارکینگ اختصاصی است و اجناس آن مستقیما از چین وارد می‌شوند. یکی از شعبه‌های این مجموعه، در خیابان فردوسی قرار دارد و شعبه دوم در بلوار مروارید، انتظار خریداران را می‌کشد. 

2

بازار زیتون مجموعه‌ای پرطرفدار در کیش

از جمله بازارهای به نسبت قدیمی که در تور کیش می‌توان سراغ آن رفت، بازار زیتون است. این مجموعه در سال 1376 شروع به کار کرده و مکانی ارزان برای خرید به حساب می‌آید. معماری این بازار نیز بسیار جذاب است و ساختمان آن به طور کلی دو طبقه دارد. علاوه بر امکان خرید پوشاک و کیف و کفش در این مجموعه، امکان خرید انواع خوراکی، اسباب بازی، عطر و ادکلن و همچنین لوازم خانگی وجود دارد. 
در بازار زیتون امکان بهره بردن از انواع امکانات رفاهی مانند کافی شاپ و رستوران فراهم شده و علاوه بر آن، می‌توان از امکاناتی مانند دسترسی به ویلچر استفاده کرد. این مجموعه در بلوار ساحل واقع شده و به هتل‌های جذابی مانند هتل شایان و هتل لوتوس نزدیک  است.

3

مرکز خرید دامون کیش مرکز خریدی بزرگ و مدرن

این مرکز خرید که در کیش می‌توان سراغ آن رفت، با بازار عرب‌ها فاصله کمی داشته و به تازگی محبوبیت بسیاری در بین گردشگران به دست آورده است. این مرکز خرید کیش علاوه بر مدرن بودن، تنوع بالایی در خرید را ارائه می‌دهد و در آن انواع پوشاک، کیف، کفش و محصولات آرایشی بهداشتی مختلف قابل دسترسی هستند. علاوه بر آن امکان خرید طلا، مواد غذایی خوشمزه مانند شکلات و یا محصولات الکترونیکی مانند موبایل، لپ تاپ و غیره نیز در این بازار وجود دارد.

این مرکز خرید در تور کیش در بلوار ایران واقع شده و در آن امکانات رفاهی مختلف مانند رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ و تفریحاتی مانند شهربازی سرپوشیده و زمین اسکی نیز در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

4

بازار عرب‌ها از جذاب‌ترین دیدنی‌های کیش

از جمله مراکز خرید که در کیش نباید آن را از دست داد، می‌توان به بازار عرب‌ها اشاره کرد. این مرکز خرید بزرگ با نام دیگر صفین نیز شناخته می‌شود و از قدیمی‌ترین مراکز خرید در این جزیره است. اغلب افرادی که در این بازار محصولات خود را می‌فروشند، از بومیان جزیره بوده و به زبان عربی صحبت می‌کنند. این مرکز خرید علاوه بر ارزان بودن، جذابیت توریستی زیادی هم دارد و فضایی کلاسیک را تداعی می‌کند.

در این مرکز انواع لباس، اسباب بازی و لوازم خانگی موجود است و یکی از بهترین گزینه‌ها برای خریداری سوغاتی از کیش به حساب می‌آید. آدرس این مجموعه نیز در بلوار پیامبر و نزدیک بازار پارس خلیج است.

5

بازار مریم با معماری خاص و جذاب خود

بازار مریم بازاری عجیب است که فروشگاه‌های آن با چوب و در فضای باز ساخته شده‌اند. همین مسئله در جذب گردشگران تاثیر زیادی دارد و آن را به یکی از معروف‌ترین بازارهای جزیره کیش تبدیل کرده است. این مجموعه از سال 1369 شروع به فعالیت کرده و قیمت اجناس آن معمولا اندک در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر امکان خرید انواع پوشاک و کیف و کفش، در این مجموعه کافی‌شاپی برای استراحت نیز می‌توان پیدا کرد.

بازار مریم در کیش جذابیت زیادی داشته و در خیابان سنایی واقع شده است. این مجموعه در فصل تابستان به دلیل باز بودن فضای محیط گرم است اما با این حال ارزش دیدن دارد و می‌توان در زمان‌های خنک‌ تر سراغ آن رفت.

6

بازار ونوس برای خریدی ارزان در کیش

برای افرادی که به دنبال خریدی اقتصادی و البته جذاب هستند پیشنهاد می‌شود که سراغ بازار ونوس بروند. این بازار در سال 1375 افتتاح شده و در آن لباس‌های مجلسی زنانه بیشترین اهمیت را دارند. البته به جز لباس‌های مجلسی که تعداد بیشتری از فروشگاه‌ها را به خود اختصاص داده‌اند، می‌توان فروشگاه‌های لباس کودک، اسباب بازی و لوازم خانگی را هم در این مجموعه پیدا کرد.

امکانات رفاهی متعدد مانند رستوران، کافی شاپ و محوطه بازی برای کودکان در این بازار در نظر گرفته شده و می‌توان در خیابان سنایی سراغ این مجموعه دلچسب رفت. 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ