02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

ویزای کار آفرینی کانادا

10 مهر ، 1403
راز آسمان پایتخت

برای دریافت ویزای کارآفرینی کانادا چه مراحلی باید انجام داد؟

شرایط اقتصادی ایده‌ آل ویزای کاری کانادا باعث شده که به انتخاب اول بسیاری از افراد برای سرمایه‌گذاری و تجارت تبدیل شود. متقاضیان زیادی برای مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کارآفرینی اقدام می‌کنند و یکی از محبوب‌ ترین برنامه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شود. با این حال باید در نظر داشت که ویزای کار آفرینی کانادا متفاوت از ویزای استارت آپ است و همچنین استان‌های مختلف کانادا برنامه‌های کارآفرینی متفاوتی دارند.
در ادامه این گزارش به بررسی انواع برنامه‌ها و مراحل برای دریافت ویزای کارآفرینی کانادا پرداخته شده است.

EntrepreneurshipinCanada

ویزای کار آفرینی کانادا چیست؟

با توجه به این که استان‌های مختلف کانادا برنامه‌های کارآفرینی متفاوتی دارند، نام دیگر آن مهاجرت استانی است. متقاضیان برای دریافت این نوع ویزا باید در استان مورد نظر خود پرونده تشکیل دهند. یکی از بزرگ‌ ترین مزیت‌های ویزای کارآفرینی کانادا دریافت اقامت دائم این کشور است. همچنین متقاضیان با دریافت ویزای کارآفرینی کانادا، می‌توانند برای همسر و فرزندان خود ویزای همراه دریافت کنند. البته باید در نظر داشت که فرزندان باید زیر سن قانونی باشند تا واجد شرایط دریافت ویزای همراه باشند.

EntrepreneurshipinCanada

شرایط دریافت ویزای کار آفرینی کانادا

متقاضیان برای دریافت ویزای کارآفرینی کانادا باید حداقل دارای مدرک آیلتس پنج و تحصیلات دیپلم باشند. با این حال محدودیت سنی برای دریافت ویزای کارآفرینی وجود ندارد و حداقل تمکن مالی 13 هزار و 757 دلار است. متقاضیان برای اخذ ویزای کارآفرینی باید ایده خلاقانه و جدیدی داشته باشند تا بتوانند در کشور اشتغال‌زایی کرده و به کسب درآمد بپردازند. ایده کارآفرینی افراد باید از سمت دولت کانادا تایید شود تا افراد بتوانند با شرکت‌های خصوصی همکاری کنند و از وام‌های دولتی استفاده کنند. برای استفاده از ویزای کارآفرینی کانادا و اشتغال به کار در این کشور نیاز به سرمایه کافی و ریسک‌پذیری است.

EntrepreneurshipinCanada

برنامه های استانی انتاریو برای ویزای کارآفرینی

یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های استانی برای جذب کارآفرین در کانادا توسط اونتاریو اداره می‌شود. فرد برای سرمایه‌گذرای در منطقه تورنتو بزرگ باید حداقل 600 هزار دلار سرمایه‌گذاری کند و به مدت 24 ماه سابقه مدریریت داشته باشد. همچنین لازم است که مقتضایان با فراهم کردن کسب و کارهای دائم حداقل دو شغل تمام وقت برای افراد ایجاد کند.

EntrepreneursnCanada

برنامه استانی بریتیش کلمبیا برای ویزای کار آفرینی

در این برنامه حداقل میزان برای سرمایه‌گذاری مشخص شده است. متقاضیان همچنین باید موفقیت‌آمیز بودن سرمایه‌گذاری تجاری را به مسئولین استاد اثبات کنند تا برای دریافت اقامت کانادا معرفی شوند. حداقل میزان سرمایه‌گذاری 200 هزار دلار و حداقل سرمایه خالص برای کارآفرینی 600 هزار دلار است. متقاضیان برای اپلای در این برنامه باید حداقل سه سال سابقه مدیریت و یا مالکیت داشته باشند و یا به مدت چهار سال به عنوان مدیر ارشد فعالیت کرده باشند. همچنین برای دریافت ویزای کارآفرینی کانادا از طریق این برنامه افراد باید یک فرد کانادایی و یا مقیم کانادا را استخدام کنند. متقاضیان بر اساس سابقه کار، سرمایه‌گذاری و سرمایه‌ خالص امتیازات مختلفی دریافت می‌کنند. افرادی که امتیاز بیشتری در بخش‌های مختلف کسب کرده باشند، از شانس بیشتری برای دعوت به برنامه برخوردار خواهند بود.

EntreprCanada

برنامه استانی پرنس ادوارد برای دریافت ویزای کار آفرینی کانادا

صنایع کشاورزی، ماهیگری و گردشگری از مهم‌ترین منابع درآمدزا در این استان هستند. افراد برای اپلای در برنامه کارآفرینی این استان باید بین 21 تا 59 سال داشته باشند و حداقل دارایی خالص آن‌ها 600 هزار دلار کانادا باشد. همچنین لازم است افراد 150 هزار دلار کانادا برای تعهد به برنامه کارآفرینی بپردازند و حداقل مدرک زبان CLB4 داشته باشند.

Entrepreneurship_in_Canada

برنامه استانی نوا اسکوشیا برای اخذ ویزای کارآفرینی کانادا

نوا اسکوشیا یکی از جدیدترین برنامه‌های کارآفرینی کانادا است که برای حمایت از مدیران ارشد تجاری و صاحبان مشاغل برگزار می‌شود. برای اپلای کردن در این برنامه متقاضیان باید در نوا اسکوشیا زندگی کنند و کسب‌ و کاری راه‌اندازی کنند و برای خرید یکی از کسب و کارهای موجود اقدام کنند. برای اپلای در این برنامه استانی متقاضیان در ابتدا باید ویزای کار دریافت کنند و سپس برای راه‌اندازی کسب و کار خود به مدت یک سال تقاضا دهند. در نهایت در صورتی از جانب استان انتخاب شوند، می‌توانند مجوز لازم برای اقامت دائم در کانادا را به دست آورند.

7_Entreprein_Canada

مراحل دریافت ویزای کارآفرینی کانادا

متقاضیان قبل از دریافت ویزای کارآفرینی باید بررسی کنند که معیارهای لازم و واجد شرایط را دارند. ایده تجاری، داشتن نامه پشتیبانی تاییدشده، شرط‌های مربوط به مدرک زبان و گردش حساب از مواردی است که افراد برای دریافت ویزای کارآفرینی نیاز دارند. در مرحله بعدی امتیاز متقاضیان در سیستم‌های امتیازبندی در بخش‌های مختلف تعیین می‌شود. متقاضیان برای دریافت ویزای کارآفرینی لازم است که از پشتیبانی سازما‌ن‌های حمایت دولتی را دریافت کنند. 
در مرحله بعدی متقاضیان باید درخواست خود را به اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا ارسال کرده و منتظر پردازش و ارزیابی درخواست خود باشند. بعد از ارزیابی و پردازش ایده کسب و کار، در صورتی که متقاضیان صلاحیت کارآفرین را داشته باشند، باید سایر مراحل مصاحبه و یا درخواست اسناد اضافی را طی کنند. در بعضی از موارد ممکن است از افراد خواسته شود که معاینات پزشکی را انجام بدهند و گواهی ارائه کنند. در صورتی که درخواست متقاضیان پذیرفته شود، می‌توانند سایر مراحل تسویه حساب و تاسیس کسب و کار را انجام دهند.

canada

مزیت‌های دریافت ویزای کارآفرینی کانادا

شرایط اقتصادی ایده‌آل و رو به رشد کانادا از مهم‌ترین دلایل توسعه کسب و کارهای مختلف است. همچنین قوانین استانی و فدرالی کانادا نسب به سایر کشورها و به ویژه آمریکا، ساده‌تر است و متقاضیان به راحتی می‌توانند کسب و کار مورد نظر خود را در این کشور راه‌اندازی کنند. متقاضیان با دریافت این ویزا می‌توانند برای اقامت کانادا اقدام کنند. دولت کانادا به میزان زیادی از کسب و کارهای جدیدی که به اقتصاد کشور کمک کنند، حمایت می‌کند. افراد با دریافت ویزای کارآفرینی می‌توانند از کمک‌های دولتی مانند وام‌های بلاعوض استفاده کنند. دریافت ویزای کارآفرینی کانادا نسبت به سایر ویزاها ساده‌تر است و افراد با سطح زبان جنرال آیلتس چهار و یا پنج می‌توانند اقدام کنند.
پایین بودن نرخ مالیات بر درآمد در کانادا و همچنین فاصله کم با آمریکا باعث ایجاد فرصت‌های تجاری مناسبی برای بسیاری از بیزینس‌ها می‌شود. علاوه بر این موارد، اقامت در کانادا برای مهاجران نسبتا آسان است و شرایط امن و دور از تعصبات نژادی برای افراد فراهم شده است.

اقامت کانادا با ویزای کارآفرینی

لازم به ذکر است که دریافت ویزای کارآفرینی به صورت مستقیم باعث اقامت کانادا نمی‌شود. کارآفرینان از طریق راه‌اندازی یک کسب و کار جدید و یا یک بیزینس فعال می‌توانند ویزای دو ساله به دست بیاورند. در ادامه در صورتی با توجه به شرایط و قوانین استان مورد نظر می‌توانند اقامت دائم کانادا را به دست آورند.

دریافت ویزای کارآفرینی از طریق «راز آسمان پایتخت»

آژانس گردشگری راز آسمان پایتخت با هدف ارائه خدمات گردشگری، مسافرتی و زیارتی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در حال حاضر به دلیل ارتباط مستقیم با ایرلاین‌های داخلی و خارجی و کسب نمایندگی فروش بلیط‌های مسافرتی و تیم حرفه‌ای، سفرهای باکیفیت و خاطرانگیزی برای افراد رقم می‌زند. این مجموعه علاوه بر برگزاری تورهای داخلی و خارجی، در زمینه ارائه انواع خدمات مرتبط با اخذ ویزا نیز فعالیت می‌کند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ