02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

باغ کوکنهاف هلند

22 مهر ، 1403
راز آسمان پایتخت

باغ کوکنهاف کجاست و چه ویژگی هایی دارد ؟

اگر می خواهید به ویزا هلند بروید باید تمامی جاذبه های گردشگری این کشور را مورد بررسی قرار دهید. باغ کوکنهاف هلند یکی از بهترین و زیباترین باغ های کشور هلند می باشد که زیبایی منحصر به فردی دارد. افرادی که ویزا شنگن را دریافت می کنند به راحتی می توانند به بیشتر کشورهای اروپایی بروند. کشور هلند یکی از کشورهای زیبای اتحادیه اروپا می باشد که هر ساله افراد زیادی به این کشور می روند. با دریافت پیکاپ ویزا می توانید در کمترین بازه زمانی شرایط رفتن به تور هلند را فراهم کنید. در صورتی که نمی دانید بیمه ویزای شینگن و پیکاپ ویزا چیست می توانید با افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند مشورت کنید. هر یک از افرادی که شرایط مسافرت شما را فراهم می کنند می توانند توضیحات مربوط به انواع ویزا را به شما ارائه دهند.

keuken

باغ زیبای هلند

شرایط بازدید از باغ زیبای کوکنهاف

تعداد باغ های هلند بسیار زیاد است. هر یک از این باغ ها زیبا و منحصر به فرد می باشند که باید از آنها بازدید نمایید. باغ زیبای کوکنهاف یکی از جذاب ترین باغ های کشور هلند به شمار می رود که در طول یک سال تنها دو ماه باز است. بنابراین اگر می خواهید از این باغ بازدید کنید باید در فصل بهار به هلند بروید. کشور هلند را به عنوان کشور گل و گیاه می شناسند. بنابراین شما می توانید گیاهان خاص و منحصر به فردی را در این باغ مشاهده کنید که هر یک از آنها جذابیت بی نظیری دارند. دوماه از فصل بهار این باغ باز است و افرادی که علاقمند می باشند می توانند از باغ بازدید کنند. برای بازدید از این باغ باید حدود 3 الی 5 ساعت زمان بگذارید. چرا که تعداد گل و گیاهان موجود در باغ زیاد است و باید زمان کافی برای تماشای آنها داشته باشید.

keuken

باغ کوکنهاف و گل های زیبای این باغ

شما می توانید در باغ کوکنهاف گل های زیبا و تماشایی را مشاهده کنید که هر یک از آنها را شاید در مکان های دیگر ندیده باشید. گل های لاله، نرگس، گل پیازی هلندی و ... به عنوان مهمترین گل هایی هستند که در این باغ رشد می کنند. این باغ علاوه بر اینکه به عنوان زیباترین باغ کشور هلند شناخته می شود، از آن به عنوان پارک هم استفاده می کنند. تنوع گل ها و رنگ های آنها چشمان هر بیننده ای را خیره می کند. شما می توانید تعداد زیادی از رنگ بندی های متنوع گل ها را در این باغ مشاهده کنید که هر یک از آنها بسیار خاص هستند. در صورتی که می خواهید همیشه خاطرات رفتن به این باغ را در ذهن داشته باشید بهتر است که با دوربین عکاسی تان عکس های زیبایی را به ثبت برسانید.

keuken

باغ های هلند

چرا باغ زیبای کوکنهاف شهرت زیادی دارد ؟

هر یک از افرادی که به تور هلند می روند بدون شک از باغ زیبای کوکنهاف بازدید می کنند. در واقع دلیل محبوبیت این باغ در چند نکته مشخص شده ای نهفته است. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت باغ این است که تمامی گیاهان باغ بدون ماشین آلات کاشته شده اند. هر ساله حدود 7 میلیون پیاز گل را بدون استفاده از ماشین آلات در این باغ می کارند. زمانی که گل ها با دست کاشته شوند کیفیت رشدشان به بهترین نحو ممکن تضمین می شود. بنابراین گل های این باغ را با دست می کارند تا به خوبی رشد کنند. این باغ را به عنوان برترین پارک های هلند می شناسند. این مورد هم به عنوان یکی از مهمترین مواردی به شمار می رود که محبوبیت آن را تعیین می کند. باغ زیبای کوکنهاف را به عنوان زیباترین باغ گل در جهان می شناسند. تمامی افراد دنیا این پارک را می شناسند و مایل هستند از آن بازدید کنند.

keuken

ویژگی های باغ کوکنهاف

باغ کوکنهاف را به عنوان باغ اروپا هم معرفی می کنند. این باغ به عنوان محبوب ترین جاذبه گردشگری کشور هلند شناخته می شود. بزرگ ترین جشنواره گل را در این باغ دایر می کنند. هر ساله در فصل بهار می توانید جشنواره های گل متنوعی را در این باغ مشاهده کنید. به طور کلی اگر می خواهید از کشور هلند بازدید کنید باید فصل بهار را برای سفر خود انتخاب کنید. در این صورت می توانید از تمامی جاذبه های گردشگری این کشور بازدید نمایید. قدم زدن در این باغ حس تکرار نشدنی و وصف نشدنی دارد. به همین دلیل بهتر است که برای گردش در این باغ 3 الی 5 ساعت زمان بگذارید و قدم بزنید. با قدم زدن در باغ می توانید تمامی گل ها و گیاهان زیبا را مشاهده نمایید.

keuken

بخش های مختلف باغ زیبای کوکنهاف

کشورهای زیادی تلاش می کنند تا شرایط کشور هلند را برای کاشت گیاهان خارق العاده فراهم کنند. به همین دلیل برای ساخت و طراحی باغ کوکنهاف کشورهای دیگر هم همکاری های زیادی با کشور هلند داشته اند. شما در این باغ می توانید لامپ های رنگارنگی را مشاهده کنید که در تمامی مسیر قرار گرفته اند. این لامپ ها مسیر باغ را زیباتر کرده اند. در مسیرهای متنوع این باغ می توانید باغ های خاصی را مشاهده کنید که دارای گیاهان متفاوتی می باشند. باغ ژاپنی یکی از مهمترین باغ های این پارک می باشد. گیاهان غیر بومی زیادی را که از ژاپن گرفته شده اند در این باغ کاشته اند. مجسمه های سنگی زیادی را هم می توانید در این باغ مشاهده نمایید.

keuken

باغ هلند

باغ های لاله یکی از مهمترین بخش های باغ کوکنهاف می باشد. در این باغ می توانید تعداد زیادی از گل ها را مشاهده کنید که در فضای سقف دار آنها را نگهداری می کنند. در این باغ حدود 5 آلاچیق وجود دارد تا شما بتوانید درون آنها استراحت کنید و از تماشای فضای باغ لذت ببرید. از این آلاچیق ها زمانی که بارش باران بیشتر است استفاده خواهند شد. آبنما و رود به عنوان بخش های دیگر این باغ هستند. در آبنماها و حوضچه ها گل های زیادی را پرورش داده اند تا زیبایی آنها بیشتر شود. رستوران ها و کافی شاپ هایی را هم این باغ راه اندازی کرده اند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ