02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

بازارهای شبانه پاتایا

28 مهر ، 1403
راز آسمان پایتخت

بازارهای شبانه در پاتایا کجاست

اگر بتوانید با تور لحظه آخری پاتایا و با قیمت مناسب خود را به پاتایا برسانید حالا نوبت به خرید و گشت‌ وگذار در بازارهای شبانه می‌رسد. فضای این بازارها همیشه پر از هیجان و جنب‌وجوش است. بازارهای شبانه پاتایا در میان جاذبه‌های گردشگری شهر پاتایا بسیار معروف است و همیشه موردعلاقه مسافران بوده. این بازارها علاوه بر اینکه مرکز خرید هستند بلکه می‌توان به‌عنوان محلی برای گشت‌وگذار در این شهر هم‌ روی آن حساب کرد. پاتایا شهری دیدنی پر از جاذبه‌های تاریخی و تفریحی است و هرساله میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیا می‌شود، انواع جاذبه‌های گردشگری بر روی زمین و زیر آب در این شهر یافت می‌شوند.

1pش

بازار شبانه پاتایا (Pattaya Night Bazaar)

یکی از بازارهای خیابانی و شبانه پاتایا در جنوب شهر با نام خود پاتایا فعالیت می‌کند که در فضای باز آن تعداد زیادی فروشنده جمع شده‌اند و غرفه‌های متعددی از لباس، تنقلات، صنایع‌دستی و ... را می‌فروشند. در این بازار شانس این را دارید که اجناسی با قیمت پایین خریداری کنید، اجناسی مانند پوشاک، کیف، عینک، لوازم‌آرایش و عطر را می‌توانید به‌ راحتی بخرید. کیفیت محصولات این بازار نیز متنوع است از اجناس مرغوب و باکیفیت بالا تا کالاهای تقلبی و بی‌کیفیت در این بازار یافت می‌شوند. تفاوت اصلی این بازار با بازارهای شبانه دیگر در شهر پاتایا کمتر بودن تعداد فروشندگان غذای های خیابانی است. البته بااینکه نام این بازار، بازار شبانه است اما در بیشتر ساعات روز هم باز است و به همین دلیل همیشه بازدید از آن بخش مهمی از برنامه تور لحظه آخری بانکوک پاتایا می‌شود.

pattaya

بازار شبانه Thepprasit Road

این بازار یکی دیگر از محبوب‌ ترین بازارهای شبانه در پاتایاست که فقط آخر هفته‌ها برگزار می‌شود. این بازار در انتهای خیابانی به همین نام در نزدیکی Sukhumvit Road قرار دارد. در این بازار شما همه نوع جنسی می‌توانید پیدا کنید. حتی اجناسی که فیک برندهای اصلی هستند. در این بازار فقط ۸۰ غرفه مخصوص غذاهای محلی و آسیایی وجود دارد که حتماً باید از این غذاها امتحان کنید. دو ردیف از این بازار به فروشندگان مواد غذایی اختصاص دارد و می‌توان انواع غذاهای دریایی، نودل و دسر و آبمیوه‌های طبیعی را در اینجا سفارش داد. معمولاً به خاطر تنوع محصولات در این بازار دست‌خالی برنمی‌گردید.

thepprasit

بازار شبانه Jomtien

در این بازار شبانه پر از هیجان خواهید شد، بازاری است که از هر سمت آن صدای موسیقی به گوش می‌رسد. این بازار در نزدیکی ساحل برپاشده، به همین دلیل علاوه بر خرید می‌توانید با قدم زدن در ساحل و صرف غذاهای محلی لحظات خوشی داشته باشید.

jomtien

بازار شبانه پراتومناک

یکی دیگر از مهم‌ترین بازارهای شبانه پاتایا است، نکته جالب در این بازار سرو انواع غذای روسی است. قیمت‌ها در این بازار نسبت به بازارهای دیگر کمی بالاتر است، اما اجناس این بازار هم کیفیت بالایی نسبت به بقیه بازارها دارند. علاوه بر خرید در این بازار حتماً می‌توانید به گشت‌وگذار در آن محل هم بروید.

pratamnak

با تور لحظه آخری پاتایا چه زمانی سفر کنیم

بهترین وقت سفر به پاتایا اواسط ماه مهر تا اوایل اردیبهشت است چون در این فاصله فستیوال‌ها و جشنواره‌های متعددی برگزار می‌شود و هوای پاتایا هم خیلی خوب و معتدل است. از سوی دیگر ارزان‌ ترین زمان برای سفر به پاتایا از ماه می تا سپتامبر (نیمه اردیبهشت تا اواسط مهر) می‌شود. در این زمان آب‌وهوای پاتایا گرم و بارندگی بسیار زیاد است به همین دلیل قیمت‌ها بسیار پایین می‌آید.

shenavar

درباره بازارهای شناور پاتایا چه می‌دانید

بازار شناور پاتایا بزرگ‌ترین بازار شناور در جهان است. این بازار در نزدیکی ساحل جامتین و از بهترین جاذبه پاتایا محسوب می‌شود. در این بازار هرروز نمایش‌های روزانه و نمایشگاه‌های فرهنگی مثل رقص‌های کلاسیک تایلندی، رژه روندگان هنر رزمی و همچنین بوکس آبی به نمایش درمی‌آیند. همه این برنامه‌ها روی پلی بر روی کانال آبی اجرا می‌شوند. در اطراف این بازار می‌توانید به نمایش میمون‌ها و پل عشق بازار شناور بروید و روز خوبی علاوه بر خرید داشته باشید. بازار شناور پاتایا از سال ۲۰۰۸ برای استفاده عموم بازگشایی‌شده و خیلی زود در میان مسافران به معروفیت رسید. امروزه به یکی از شلوغ‌ترین و پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری شهر پاتایا تبدیل‌شده است. جالب اینجاست که رستوران‌های این بازار روی قایق‌ها شناور هستند. نمایش‌های تایلندی مانند کونگ‌فو، سی بوکس و رقص سنتی تایلندی همگی در این بازار برگزار می‌شوند.

بعد از خرید و تماشای نمایش‌ها می‌توانید توسط قایق به اطراف آبراه‌ها و کانال‌های بازار هم بروید؛ برای این کار می‌توانید قایق‌های پدالی کرایه کنید و خودتان با پدال زدن به اطراف بروید یا با قایق‌هایی که توسط افراد مخصوص هدایت می‌شوند به گشتن مشغول شوید. با این کار از میان ۱۱۴ مغازه و فروشندگان قایقی رد خواهید شد. جدیداً امکاناتی هیجان‌انگیز به نام پرواز در آسمان به‌صورت زیپ لاین به طول ۱۳۰ متر و ارتفاع ۱۵ متر بالای آب‌ها و دریاچه‌های این بازار افتتاح‌شده است. اجناسی که در این بازار به فروش می‌روند شامل اسباب‌بازی‌های چوبی، صنایع‌دستی و تزئینی چوبی، لوازم آشپزخانه و لوازم‌آرایشی، انواع پارچه‌های دست‌باف یا سنتی تایلندی و انواع لباس‌ها، میوه و سبزی‌ها تازه محلی، تنقلات تایلندی می‌شوند. اگر به دنبال غذاهای تازه هم باید می‌توانید به رستوران‌های بازار شناور پاتایا بروید و غذاهای محلی میل کنید. 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ